Anak raja bertitah..!

Nik Aziz should not confuse the people says Ku Li

KUALA KRAI, June 26 – PAS spiritual leader Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat should not make statements that can confuse the people especially when he likened the Umno cause to the teachings of Ayah Pin, communistic and describing the party as propagating the socialist ideology that rejects religion and belief in God.......further reading

----------------------------------------------------------------------------------------

Putera raja dah marah! Setelah lama beradu di dalam Istana 'white house'nya di Gua Musang, hari ni dia bangun dan terus bantai Tok Guru Nik Aziz.

Bakpo Ayoh Zit, demo ada problem ko?

Dikatakannya Tok Guru Nik Aziz telah berlebih-lebih mengutuk Umno, kerana menyamakan parti yang dicintainya sama seperti kerajaang 'Ayoh Ping' di Terengganu. Sakit hatinya apabila Umno digambarkan sebagai parti yang membawa idea sosialis yang menolak adanya tuhan dan agama.

Marah betul Ku Li dengan TGNA kali ni. Dia kata Umno pun perjuangkan Islam. Ini kali kedua aku dengar hadith ni keluar, sebelum ni As-Sheikh Karim Muhyiddin Yasin Al-Johori yang mengeluarkan matan ni. Tak taula hadith ni Maqtu' ke Mursal.

Aku musykil la, pasal:

Apa cer ngan Pak Lah letak jambangan bunga kat tugu negara masa hari Pahlawan?

Kenapa berani gila Che Det menentang Hukum Hudud yang mau dilaksanakan di Kelantan?

Ingat tak kerajaan beriya-iya nak membuang nama Islam daripada Pas?

Macam mana ada Pusat Judi yang terbesar di Asia Tenggara? Kat mana lagi, Genting laa..

Mulut siapa yang kata Nabi tak cukur janggut baginda pasal masa tu tak ada gilette?(Punya rendah iq sampai leh sebut kenyataan bodow cam ni.)

Inipun Ku Li masih buleh ngaku Umno nak perjuangkan Islam?

Kenyataan Tok Guru Nik Aziz menyamakan Umno dengan Ayoh Ping aku setuju sangat.

Kerajaan Umno Terengganu buat Taman Tamadun Islam yang tak ada faedah...membazir berjuta-juta ringgit.

Kerajaan Ayoh Ping buat Teko Besar di markas besar dia di Hulu Besut. Dan macam macam replika lagi yang mengarut-ngarut lagi.

Sama la tu. Dua dua tak berfaedah.

Kepada Ku li, kalau anda terbaca artikel ini, cuba tunggingkan kepala anda ke bawah dan kaki ke atas, kemudian cuba diam, adakah anda masih merasakan Umno memperjuangkan Islam?

Kalau jawapan anda 'ya' dan tidak berganjak, mungkin otak anda bermasalah. Atau kemungkinan 'Pontianak Gua Musang' sudah merasuki anda!

*Jangan biarkan diri anda diselubungi.......misteriiii..............

0 comments:

Post a Comment